Tədris bitdi, tətil başlandı...



İyun ayının 14-də daha bir dərs ili arxada qalacaq. Uşaqları qarşıda yay tətili gözləyir. Tətil uşaqlar üçün bitməyini istəmədikləri möcüzəli bayramdır. Valideynlər uşaqları üçün tətili düzgün təşkil etməyə çalışmalıdırlar. Ekspertlərin fikrincə, tətilin maraqlı və səmərəli təşkili uşaqların yeni dərs ilində daha enerjili olmasına kömək edir. Belə ki, maraqlı, əyləncəli tətil keçirən, dincələn uşaqlar dərs ilinə həvəslə hazırlaşırlar

Tətil vaxtları, əsasən, məktəb dövrünün məsuliyyətindən uzaqlaşmaq, rahatlamaq və gözəl zaman keçirmək olaraq başa düşülür. Fərqli planlar olsa da, əsasən, sonrakı günlərdə sıxılmaq və səmərəsiz işlərlə vaxt keçirməyə çevrilmək riski də daşıyır. Tətil bir fürsətdir, bu unudulmamalıdır. Ailələrin münasibətlərini və uşaqların inkişafını izləmək üçün vacib zaman aralığıdır.
Bir çox ailə məktəb dövründəki sıx rejimlə bağlı çətinliklərin tətildə azaldığını, uşaqlarının inkişafını müşahidə edir, tətildə uşaqları üçün faydalı sistem yaratmaqda, üstəlik, bunu idarə etməkdə çətinlik çəkirlər. Bəzi ailələr uşaqlarının məktəb dövründəki kimi dərs çalışmasını gözləyərkən, bəziləri isə sərbəstliyinə icazə verirlər.

Yay tətili günlərini səmərəli və maraqlı keçirmək məktəblilər üçün çox əhəmiyyətlidir. İstirahətin və asudə vaxtın təşkili məktəblilərin istər fiziki, istərsə də psixi sağlamlığı nöqteyi - nəzərindən böyük məna kəsb edir. Hər bir ailə uşaqların istirahət günləri və asudə vaxtlarının səmərəli təşkil olunmasına imkan daxilində şərait yaratmağa borcludur. Çünki uşaqların əxlaqi və estetik tərbiyəsinin inkişafında istirahətin özünə məxsus yeri var. Tətilin müxtəlif yerlərdə keçirilməsi uşaqlarda xoş təəssürat, gözəl əhval - ruhiyyə yaradır. Uşaqlar bir - biri ilə fikir mübadiləsi edir, təəssüratlarını bölüşür, yeni məlumatlar əldə edirlər.

Təəssüf ki, bir çox ailələr uşaqların istirahət və asudə vaxtlarının təşkil olunmasına bir o qədər də əhəmiyyət vermirlər. Hətta elə ailələr də var ki, övladını istirahət üçün maraqlı yerlərə, müxtəlif ölkələrə aparsa da uşaq daxilən bundan zövq almır. Səyahətlər onu sevindirmir. Deməli, burada ilk növbədə uşağın maraqları, psixologiyası, daxili aləmi nəzərə alınmalı, hər bir valideyn öz uşağı üçün nəyin daha maraqlı olduğunu bilməlidir.

Ümumiyyətlə uşaqların daxili rahatlığı, ruhi sakitliyinin bərpası, sters və depressiyadan, müxtəlif pis vərdişlərdən qorunması baxımından tətil, istirahət valideyn üçün böyük fürsət, yaxşı imkandır. Uşaqların hərtərəfli ahəngdar inkişafı onların daxili hisslərindən, əhval ruhiyyələrindən çox asılıdır. İnsan ruhən özünü xoşbəxt hiss edəndə onda həyat eşqi, yaşamaq həvəsi, nikbinlik daha da çoxalır.
Tətil günləri bu cür müsbət hisslərə, əhval - ruhiyyə ilə müşayiət olunarsa, növbəti dərs ilində şagirdlərin uğurları, təhsilə olan maraqları da artmış olacaq. Çünki onlar tətil və yaxşı istirahət sayəsində daxili komfort hissi əldə edirlər.

Əzim Cavanşir

Analoq.azскачать dle 10.6фильмы бесплатно


Daha tez məlumatlanmaq üçün yeni Facebook səhifəmizi