Dünya çempionatının iqtisadi tərəflərindən biri-Millət vəkilinin təhlili



Millət vəkili Tahir Mirkişili öz facebook hesabında Rusiyada keçirilən futbol üzrə dünya çempionatının iqtisadi tərəfləri haqqında təhlil aparıb.Analoq.az millət vəkilinin fikirlərini olduğu kimi təqdim edir:

Adətən həm Adidas, həm də Nike öz brendlerinin satışı üçün sponsorluq məqsədilə turnirdə qalib gələ biləcək komanda və oyunçuları seçirlər.

Rusiyada keçirilən futbol üzrə dünya çempionatında komandalardan 12-si Adidas loqosu ilə, 10-u isə Nike loqosu ilə geyimlərdə meydana çıxmışdı.

Nike hər il Fransa Futbol Federasiyasına onun loqosunu istifadə etdiyinə görə 50 milyon dollar ödəyir. Həmçinin, on milyonlarla dollar İngiltərə və Brazisiliya Futbol Federasiyalarına sponsorluq haqqı kimi ödəyir.

Adidas isə hər il Almaniya Futbol Federasiyasına 58 milyon dollar, İspaniyaya 47 milyon dollar, Argentinaya isə 11 milyon dollar sponsorluq haqqı kimi ödəyir.

Bəs onlar nə qədər qazanırlar? Sonuncu dünya çempionatı ərəfəsində (2014) Adidas 14.2 milyon Almaniya millisinin köynəyini (T-Shirt) satıb. Bir köynəyin orta hesabla qiymətinin 66 dollar olduğunu nəzərə alsaq, onda Adidas-ın yalnız Almaniya milli komandasından gəliri 937.2 milyon dollar olub! (PR Marketing)

2014-cü il dünya çempionatı ərəfəsində Adidasın futbol köynəklərinin satışından əldə etdiyi gəlir 2.4 mlrd dollar olub!

Analoq.az





скачать dle 10.6фильмы бесплатно


Daha tez məlumatlanmaq üçün yeni Facebook səhifəmizi
#

JeaIndege

написал 0
Compare Prices Online Usa Generique Cialis Vendu France Pro Cialis 20 Mg canadian pharmacy cialis Generique Baclofen En Canada