Şikayət

“LeoBank” müştəriləri ilə məzələnir?

“Şikayətim “Leobank”dandır”. Analoq.az bildirir ki, bu barədə “Müştərinin Səsi” sosial qrupunda istifadəçilərdn biri giley edir.

Daha sonra narazı vətəndaş yazır: “Şəkildə göründüyü kimi 20 avqust tarixində “UniBank” bankomatından hesabımı artırmışam.

Ertəsi günü ,21 avqust tarixində eyni mesaj gəlir… Amma balansımdan pul çıxılır. Şikayətimi bildirəndən sonra dedilər 1 həftə ərzində baxılacaq…

1 həftədən sonra operatorun biri dedi ki, “polise verin, kimsə sizin kartdan istifadə edib…” Həmin günün axşamı dedilər ki, polisə verməyin, belə problemlər 1- 2 ay ərzində həll olunur.

Yenə əlaqə saxlayıram, deyirəm, artıq 2 ayın tamam olmağına az qalıb. Deyirlər ki, bir az da gözləyin… araşdırılır. Haçana kimi? Kamera, her şey göz qabağında ola-ola araşdırmanı uzada-uzada qalıblar….”

Vətəndaşın iddiası ilə bağlı qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq/dia.az

Analoq.az

Xəbəri qiymətləndir
[Ümumi: 0 Ortalama: 0]

Back to top button